85.230.95.80:27015
Padan
CSRe: CS
Du har stavat fel ska väl vara CZ
Re: CSTrevligt med en sådan server! Lite som förr men Mjölby saknas så det är inte riktigt bra.
Och när blir man återinsatt som admin? Jane har ju uppenbarligen fjäskat sig till en sådan plats iaf! ____________________________________________________________________________________
I Get My Kicks Above The Wasteline, Sunshine ![]()
Re: CS
Inte behöver man fjäska för att få ett sådan "förtroende" eller vad säger du Kungen???? Nobody is perfekt, My name is Nobody!!!!!!
Re: CSDet säger ju allt om Kungen också fått adminskap, då hjälper 4im.se samhället genom att ta in folk från Samhall på servrarna alltså!
____________________________________________________________________________________
I Get My Kicks Above The Wasteline, Sunshine ![]()
Re: CSNär man äntligen efter ett bra tag tar sig i kragen och vill lira lite så kollar man in på Whiskyhörnan bara för att se att det har förvandlats till modernismens högborg, nytt namn, nytt upplägg, nya spel och de gamla servrarna är borta!
Jag känner mig (ännu mer) som en gammal gubbe som sitter och muttrar att det var bättre förr. Jaja, jag stötte på Jane och Vittfarne på servern, alltid något, men var är resten? Har ni lagt ner helt och hållet? Eller har ni gått över till tocken däringa moderna pangpang? Med Grining Gubbhälsning Uffe med Fiskjackan
Re: CS
Vi är här en del av oss....... Med Härliga Hälsningar rga med Random Gun Aim
41 inlägg • Sida 1 av 3 • 1, 2, 3
Liknande trådarVilka är onlineAnvändare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster |