CS

Re: CS

Inläggav PTR tor 19 mar 2009, 23:27

haha kan du juh försöka bli.. Spelar varken CS eller CZ mer, lirar CoD4 mest hela tiden nu, även lite World In Conflict smyger in också..
Användarvisningsbild
PTR

Land: Sweden (se)
Subtract reputation pointAdd reputation point

Inläggav Anon tis 21 apr 2009, 20:58

PTR skrev:haha kan du juh försöka bli.. Spelar varken CS eller CZ mer, lirar CoD4 mest hela tiden nu, även lite World In Conflict smyger in också..

Får jag väl se till att hålla mig borta från de CoD4 servrar du spelar på då? :)
Användarvisningsbild
Anon

Inläggav Cirrus mån 18 maj 2009, 14:04

uffemedfiskjackan skrev:När man äntligen efter ett bra tag tar sig i kragen och vill lira lite så kollar man in på Whiskyhörnan bara för att se att det har förvandlats till modernismens högborg, nytt namn, nytt upplägg, nya spel och de gamla servrarna är borta! :cry:

Jag känner mig (ännu mer) som en gammal gubbe som sitter och muttrar att det var bättre förr.

Jaja, jag stötte på Jane och Vittfarne på servern, alltid något, men var är resten? Har ni lagt ner helt och hållet? Eller har ni gått över till tocken däringa moderna pangpang?

Med Grining Gubbhälsning :D
Uffe med Fiskjackan

Jag håller med helt det var exakt vad som hände mig me.
Men nu är servern borta och inga gamla gubbar att skjuta på :(
/C
Användarvisningsbild
Cirrus

Inläggav Buddha sön 16 aug 2009, 20:47

fan dags att dra igång WH igen =)

nog för att man har hittat några andra servrar att spela på... men det är ju inte som förr då man kännde igen dom man spelade med =)

ha det gott gubbs and tants !!

:ugeek:
Bild
youtube myspace and i´ll google your yahoo
Användarvisningsbild
Buddha

Inläggav Rudolf sön 16 aug 2009, 21:16

Tjenis gubben, nått cs känns det inte som det blir Men "Call of Duty - Modern Warfare 2" slänger vi troligen upp en server med. Kom o prova det sen. :P

Releasedatum: 2009-11-10

Padan
Användarvisningsbild
Rudolf

Inläggav =WcW=Vittfarne mån 17 aug 2009, 01:18

Rudolf skrev:Tjenis gubben, nått cs känns det inte som det blir Men "Call of Duty - Modern Warfare 2" slänger vi troligen upp en server med. Kom o prova det sen. :P

Padan

fegis!!! :twisted:
Jag har inte pratat med min fru på två år. Jag har inte velat avbryta henne.
Användarvisningsbild
=WcW=Vittfarne

Inläggav Base mån 17 aug 2009, 06:40

Rudolf skrev:Tjenis gubben, nått cs känns det inte som det blir Men "Call of Duty - Modern Warfare 2" slänger vi troligen upp en server med. Kom o prova det sen. :P

Padan

Oooh intressant 8-)
Bara för att jag själv inte vet vad jag menar behöver det inte betyda att jag har fel!
Användarvisningsbild
Base

Inläggav Buddha mån 17 aug 2009, 09:18

hade tänkt att köpa det... men det finns vissa rykten om att det inte kommer ut förrens 2010... :evil:
Bild
Användarvisningsbild
Buddha

Inläggav Rudolf mån 17 aug 2009, 21:49

Buddha skrev:hade tänkt att köpa det... men det finns vissa rykten om att det inte kommer ut förrens 2010... :evil:

Gaaaaah :| hoppas inte det. :(
Användarvisningsbild
Rudolf

Inläggav bloom sön 23 aug 2009, 23:33

Padan

Åååå, då kanske spelusten kommer tillbaka!! =)
Användarvisningsbild
bloom

Inläggav Buddha tis 25 aug 2009, 16:21

JOOO det får vi hoppas.. =) panga lite

Padan

Call of Duty 6 först år 2010
onsdagen den 24 september, 23:17 2008 | Av Patrik "deffan" Averin
Det har gått en del rykten om att COD6 skulle komma ut redan nästa år, 2009. Detta har dementerats av Activision Publishing CEO Mike Griffith enligt GameCyte.com som har lite utdrag ifrån Activision Blizzard’s analyst day in Santa Monica.

Activision Blizzard CEO Bobby Kotick gick nyligen ut och sa att COD6 skulle komma ut under 2009 men det stämmer alltså inte. Vore en ren katastrof enligt mig om det kom ut så nära inpå COD5, det räcker att spelen släpps titt som tätt redan. Mike Griffith har därmed lugnat alla COD älskare där ute;

Griffith told attendees and online listeners that “for calendar year 2010, Infinity Ward is already at work on the next installment in the franchise.
Flera där ute, eller rättare sagt många har trott att COD6 skulle kanske bli ytterligare ett steg framåt, tidsperiodsmässigt det vill säga. Enligt GameCyte.com nämner inte Griffith något om några aliens eller rymdskepp, det han nämner är att det kommer ”new theaters”, “new plotlines” och “new gametypes”. Computerandvideogames.com har tidigare skrivit en nyhet vid namn Call of Duty 6 goes sci-fi? där ryktet om en sci-fi tidsperiod uppstod. Det är skönt att höra att det inte blir sci-fi i COD6, det hade förstört allting bakom COD-serien i mina ögon.

Källa:
GameCyte.com

FÅR NOG FAN FIXA COD 5 I ALLA FALL
Bild
Användarvisningsbild
Buddha

Föregående

Liknande trådar

Tillbaka till Nyheter