CSRe: CS
Jag håller med helt det var exakt vad som hände mig me. Men nu är servern borta och inga gamla gubbar att skjuta på /C
Re: CSfan dags att dra igång WH igen =)
nog för att man har hittat några andra servrar att spela på... men det är ju inte som förr då man kännde igen dom man spelade med =) ha det gott gubbs and tants !! ![]() youtube myspace and i´ll google your yahoo
Re: CS
fegis!!! Jag har inte pratat med min fru på två år. Jag har inte velat avbryta henne.
Oooh intressant Bara för att jag själv inte vet vad jag menar behöver det inte betyda att jag har fel!
Åååå, då kanske spelusten kommer tillbaka!! =)
Re: CSJOOO det får vi hoppas.. =) panga lite
Call of Duty 6 först år 2010 onsdagen den 24 september, 23:17 2008 | Av Patrik "deffan" Averin Det har gått en del rykten om att COD6 skulle komma ut redan nästa år, 2009. Detta har dementerats av Activision Publishing CEO Mike Griffith enligt GameCyte.com som har lite utdrag ifrån Activision Blizzard’s analyst day in Santa Monica. Activision Blizzard CEO Bobby Kotick gick nyligen ut och sa att COD6 skulle komma ut under 2009 men det stämmer alltså inte. Vore en ren katastrof enligt mig om det kom ut så nära inpå COD5, det räcker att spelen släpps titt som tätt redan. Mike Griffith har därmed lugnat alla COD älskare där ute; Griffith told attendees and online listeners that “for calendar year 2010, Infinity Ward is already at work on the next installment in the franchise. Flera där ute, eller rättare sagt många har trott att COD6 skulle kanske bli ytterligare ett steg framåt, tidsperiodsmässigt det vill säga. Enligt GameCyte.com nämner inte Griffith något om några aliens eller rymdskepp, det han nämner är att det kommer ”new theaters”, “new plotlines” och “new gametypes”. Computerandvideogames.com har tidigare skrivit en nyhet vid namn Call of Duty 6 goes sci-fi? där ryktet om en sci-fi tidsperiod uppstod. Det är skönt att höra att det inte blir sci-fi i COD6, det hade förstört allting bakom COD-serien i mina ögon. Källa: GameCyte.com FÅR NOG FAN FIXA COD 5 I ALLA FALL ![]() youtube myspace and i´ll google your yahoo
41 inlägg • Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Liknande trådarVilka är onlineAnvändare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst |